Często zadawane pytania
1. Jak mogę zrealizować kod rabatowy? / Dlaczego nie działa?
Po wpisaniu kodu w koszyku należy go potwierdzić. Jego zastosowanie będzie widoczne w zamówieniu jeszcze przed ostatecznym potwierdzeniem. Kod należy skopiować w całości.
Rabaty i promocje nie mogą być łączone. Jeśli aktualnie trwa inna promocja, w koszyku zostanie zastosowany rabat o wyższej wartości.
2. Czy wysyłajcie zamówienia ponownie?
Nie oferujemy ponownego wysyłania paczek, które nie zostały odebrane. Proszę złożyć nowe zamówienie na wybrane produkty.
3. Gdzie jest moje zamówienie?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia paczki, który pozwala sprawdzić, gdzie się ona znajduje. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat wysłanego zamówienia, prosimy, skontaktuj się z przewoźnikiem.
4. Gdzie mogę znaleźć informacje o składzie i stosowaniu?
Po kliknięciu na wybrany produkt na naszej stronie znajdziesz informacje o produkcie, w tym jego skłąd oraz rekomendowany sposób użycia. Informacje te znajdują się również na samym produkcie. Po odklejeniu etykiety na witaminach znajdziesz opis w kilku językach, w tym po polsku.
5. Jakie metody płatności oferujecie?
Oferujemy dwie metody płatności: płatność z góry kartą płatniczą oraz płatność za pobraniem.
6. Kiedy odbędzie się promocja?
Informacje o nadchodzących promocjach znajdziesz na naszych mediach społecznościowych.
7. Dla kogo są odpowiednie wasze produkty?
Nasze produkty są odpowiednie dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci od 12 roku życia. Dla dzieci od 4 roku życia oferujemy witaminy wspierające odporność. Dla kobiet w ciąży i karmiących mamy witaminy na włosy dla mam oraz witaminy wspierające odporność i trawienie z probiotykami.
8. Czy mogę łączyć różne produkty?
Tak, zalecamy jednak kontrolowanie dziennej zalecanej dawki składników, które spożywasz. W przypadku różnych chorób i stosowania leków, zalecamy konsultację z lekarzem.
9. Jaka jest różnica między witaminami na włosy w formie żelków a kapsułkami?
Nasze kapsułki są odpowiednie, jeśli masz większy problem z włosami. Zawierają o 10 aktywnych składników więcej niż żelki. Kolagen morski, który zawierają, poprawia ogólną jakość włosów i zapobiega ich łamaniu. Żelki są bardziej zabawową formą suplementacji i są odpowiednie dla osób, które mają problem z połykaniem tabletek. Kombinacja inozytolu i choliny w żelkach zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów i wspiera ich szybszy wzrost.
10. Czy mogę zmienić produkty w zamówieniu?
Potwierdzonego zamówienia nie można modyfikować. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy je anulować, a następnie możesz złożyć nowe zamówienie na wybrane produkty.
W przypadku braku odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami poprzez naszym centrum obsługi klienta e-mailem lub telefonicznie.
Po wpisaniu kodu w koszyku należy go potwierdzić. Jego zastosowanie będzie widoczne w zamówieniu jeszcze przed ostatecznym potwierdzeniem. Kod należy skopiować w całości.
Rabaty i promocje nie mogą być łączone. Jeśli aktualnie trwa inna promocja, w koszyku zostanie zastosowany rabat o wyższej wartości.
2. Czy wysyłajcie zamówienia ponownie?
Nie oferujemy ponownego wysyłania paczek, które nie zostały odebrane. Proszę złożyć nowe zamówienie na wybrane produkty.
3. Gdzie jest moje zamówienie?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia paczki, który pozwala sprawdzić, gdzie się ona znajduje. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat wysłanego zamówienia, prosimy, skontaktuj się z przewoźnikiem.
4. Gdzie mogę znaleźć informacje o składzie i stosowaniu?
Po kliknięciu na wybrany produkt na naszej stronie znajdziesz informacje o produkcie, w tym jego skłąd oraz rekomendowany sposób użycia. Informacje te znajdują się również na samym produkcie. Po odklejeniu etykiety na witaminach znajdziesz opis w kilku językach, w tym po polsku.
5. Jakie metody płatności oferujecie?
Oferujemy dwie metody płatności: płatność z góry kartą płatniczą oraz płatność za pobraniem.
6. Kiedy odbędzie się promocja?
Informacje o nadchodzących promocjach znajdziesz na naszych mediach społecznościowych.
7. Dla kogo są odpowiednie wasze produkty?
Nasze produkty są odpowiednie dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci od 12 roku życia. Dla dzieci od 4 roku życia oferujemy witaminy wspierające odporność. Dla kobiet w ciąży i karmiących mamy witaminy na włosy dla mam oraz witaminy wspierające odporność i trawienie z probiotykami.
8. Czy mogę łączyć różne produkty?
Tak, zalecamy jednak kontrolowanie dziennej zalecanej dawki składników, które spożywasz. W przypadku różnych chorób i stosowania leków, zalecamy konsultację z lekarzem.
9. Jaka jest różnica między witaminami na włosy w formie żelków a kapsułkami?
Nasze kapsułki są odpowiednie, jeśli masz większy problem z włosami. Zawierają o 10 aktywnych składników więcej niż żelki. Kolagen morski, który zawierają, poprawia ogólną jakość włosów i zapobiega ich łamaniu. Żelki są bardziej zabawową formą suplementacji i są odpowiednie dla osób, które mają problem z połykaniem tabletek. Kombinacja inozytolu i choliny w żelkach zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów i wspiera ich szybszy wzrost.
10. Czy mogę zmienić produkty w zamówieniu?
Potwierdzonego zamówienia nie można modyfikować. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy je anulować, a następnie możesz złożyć nowe zamówienie na wybrane produkty.
W przypadku braku odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami poprzez naszym centrum obsługi klienta e-mailem lub telefonicznie.